TTTOMA YA!!!!

4:30:00 Edit This 8 Comments »




JETHRO TULL - AQUALUNG.

Adicado ó Moucho Branco.

8 lunáticos dicen:

Anónimo dijo...

Non me da cargado o vídeo pero Jethro Tull é unha das miñas bandas favoritas e Ian Anderson o meu flautista preferido (a verdade é que tampouco coñezo máis).

moucho branco dijo...

lúa, hoxe véxote especialmente radiante, hahahaha.... non só é a mellor canción posible, senón unha das mellores interpretacións, no hippodrome londinense no ano 77, xira de "sons from the wood", e coa miña formación favorita do grupo.... que maja eres!, hahaha

saúdos.

Mrs.Doyle dijo...

Míticos. Que tempos nos que eu era veciña da sala Aqualung...

Lúa dijo...

A randeeira: ti si que sabes!
Moucho:assias!!!aledome que acertase asi de bem.
Mrs. Doyle: onde?
Bikos!

Agua dijo...

Lúa hola, me gusta tu blog es bastante alternativo, saludos, soy la del insomnio...

Mrs.Doyle dijo...

A sala Aqualung está en Madrid.

Arale Norimaki dijo...

Ais, sei que me repito coma un petisuís de chourizo...pero encántame este vizo voso de andar a rescatar xoias musicais da rede e expoñendonolas aos "blogyeurs". Encántame ese álbum, xa só polas condicións en que foi grabado e composto é unha xoia dos Jethro.

Lúa dijo...

Agua : Musssas assias!!!!!
Mrs Doyle: Ahhhhhh!!!!!!a ver sipillo algun concierto guapo alli la proxima visita a los madriles...
Arale N.: E que son unha xoia este tios!!!
Saludos