Tu gitana

23:39:00 Posted In Edit This 7 Comments »
Tu gitana que adevinhas
me lo digas pues no lo se
si saldré desta aventura
o si nela moriré.

O si nela perco la vida
o si nela triunfare,
tu gitana que adevinhas
me lo digas pues no lo se.

Luar na lubre-Plenilunio

7 lunáticos dicen:

Mrs.Doyle dijo...

Nadie lo sabe...

Ra dijo...

Ay, Lúa, hace dos minutos que la estaba escuchando, qué bueno!
Besos mil

Fada Branca dijo...

Creo que che gustará un dos meus post. Anímote a velo.

torredebabel dijo...

pois si, ninguen o sabe. Tampouco esta fermosa gitana.

Noa dijo...

qué regalo máis bonito atoparme hoxe con esta canción.

Eva dijo...

Vaia, que curioso, eu tamen o estaba este fin de semá é tamen me puxen a escoitar a Luar na lubre, só que elexin para amorriñar "O meu pais" do disco Hai un paraiso. Un saúdo dende Madrid.

Lúa dijo...

bicos, quen é quen de sabelo que pasará????.............
NOA!!!!! sego sen poder deixarte comentarios, por que? nin puti!