Precaución amigo conductor...

16:54:00 Edit This 7 Comments »



Pois si, xa son oficialmente o perigo ao volante....despois de gastar moito tempo, cartos, sustos e demais, hoxe por fin e despois de 3(dous, dous erreime non me vou quitar méritos agora!) intentos fallidos(deses tan bos que che fan ter os nevios...)conseguinno!!!
Averdade é que foi un exáme completiño de carallo fixen de todo o que se pode facer nun deste tipo, pero esta vez tiña un as na manga: deixei os nervios na casa durmindo e sain despaciño e sen facer ruido pra non espertalos,... (xa sabedes o pesados que se poñen)
En fin agora creo que serei un pouco máis libre(eso din tod@s) polo menos non terei que pasar 10 horas nun p...o tren pra chegares a miña terra e poderei ir 3 dias porque seráme máis rentable(ou iso espero) que ata o momento.
Asi que nada estes dias adicareinos a ver furgonetas(o meu espirito é así...)da man que sexa, baratiñas, e a ver se teño sorte e encontro algunha ganga disas... na que por a flamante super L que deronme esta mañá que pra iso é non, jejeje...
Pois iso, e recordade:
Precaucion amigo conductor a "lua" é perigoooosaaaaaa!


http://www.youtube.com/watch?v=7b4IeHk2YBI

7 lunáticos dicen:

Mrs.Doyle dijo...

Parabéns! E non deixes de coller o coche agora. Eu fíxeno por un pequeno susto que tiven ao pouco de sa-lo carné e agora pensar en conducir dame pánico.

Lúa dijo...

SUS ORDENES!!!a semá que ven irei mirar furgonetiñas a ver se cai algunha ganguiña!!!!!!pero non tardarei mais asi me arruine carallo!!!!
bicos e grazas

Lúa dijo...

recapacita.....afronta os medos....ounon?

moucho branco dijo...

hahaha... vale, vale, miraremos ao cruzar...

noraboa!.

maRKis_puGa dijo...

pues cuidadin con la carretera q es mu traicionera :)

X dijo...

Ánimo, Cañoneiraaaaaaaaaaa, conducir é divertidísimo, e a modo que sempre se chega ;)

Lúa dijo...

vaia, grazas polo voso apoio....pero non conduxen na de na....o meu compañeiro nocturno(grrrr)non se fia de min e non me deixou o carro nin 5 minutos....sniffffffffff
pero é o mesmo a ver si merco un pronto JAJAJAJAJAJAJAJA!!!