A Donosti me voy...

18:01:00 Edit This 13 Comments »

....e pra celebrar que xa son o perigo de todos aqueles que se crucen conmigo na estrada, por unanimidade o meu compañeiro nocturno mais eu, decidimos ir este fin de semá até Donosti, que eu non o coñezo e quero ir porque todo o mundo dime que é fermoso...
iso si, un pouco caro, porque as pensions non baixan de 50 euros....asi que imaxino como estara o demais e xa vou ir preparando cartiños dabondo...
inda que como non sei se voltarei habera que aproveitala oportunidade non é?
cando volte fareivos un pequeno resume de como anda a cousa....por si vos animades....
Biquiños!

Negu Gorriak- Gora Herriahttp://www.youtube.com/watch?v=apbKP3TG4kE

13 lunáticos dicen:

Akroon dijo...

Pois espero informe respecto diso! A min encantaríame ir a Donosti... así que, a túa información irame xenial!

Un bico!!

Lúa- Haberlas, hailas... dijo...

non te preocupes que levarei papel e boli e anotarei todiño todiño!

Ra dijo...

A Donosti, sí señora!Enhorabuena...¿¿Te gusta conducir??...un lujo de libertad sin comparación. Que disfrutes de ambas cosas!Saludos.

Lúa- Haberlas, hailas... dijo...

ME MOLA DEMASIÉ CONDUCIR!!!!pero como dije aun me sacao el carnes hoy y aun teno kir a mirá fragonetas pa´tirá pálante con los malacatones!!!!

FREE AS A BIIIIIIRDDDD!!!!!

Lúa- Haberlas, hailas... dijo...

Taba pensando eu, viches se xa tivese furgoneta, non teria que pagar os 50 euros da pension.....
merda!!!!!si é que non se pode oh!!!

moucho branco dijo...

eu estiven en varias ocasión e sí que é unha cidade interesante e moi fermosa, anque certas partes da zona nova lembran á própria arquitectura coruñesa... aínda así está xenial, :D

desfruta da viaxe

Mrs.Doyle dijo...

Fermoso lugar.

Non te esquezas de comentarme que che pareceron as miñas recomendacións.

Uma -La rubia del Muelle- dijo...

Bello lugar, Lùa.
Buena suerte!
Ya me paseo por aquì, un gran beso!

nOa dijo...

qué sorte! xa tes carné! eu vou o 26 a exame e morro de nervios!
desfruta da viaxe! :)

paideleo dijo...

Pois sentidiño co ese novo carné do trinque.
Boa viaxe.

Lúa- Haberlas, hailas... dijo...

graciñas a tod@s, e Noa, vai tranquila e verás coma aprobas, sorte!!
E por certo Donosti é precioso, tes rtazón Moucho no que comentaches, estivemos pola zoa vella e fermosisimo, ademais a marcha é moi boa!!!!pasamolo de medo!!!!
mañan traeme o me u compañeiro nocturno o mapa e xa vos digo onde ir e todas esas cousiñas!!!bikos a tos
Por certo Mrs Doyle, de que recomendazons me falas??

almena dijo...

mmm disfruta mucho!

un beso!

MeiGhiNha dijo...

Que sorte, de viaxe por ahí, pásao ben e conduce con precaución, que os puntos ultimamente andan moi caros :p