13:36:00 Edit This 34 Comments »
me acaba de llamar mi amiga de Canarias, Salem, el gato del que os hable en el meme, se ha muerto. Me siento fatal, me siento culpable y no puedo quitarme de la cabeza la imaginacion de su cuerpecito muerto.

34 lunáticos dicen:

moucho branco dijo...

lúa, os animais morren, todos, que lle imos facer... porqué te vas sentir culpable?... de todas maneiras síntoo...

un saúdo.

Unknown dijo...

Anímate mujer, a todo el mundo le llega su hora, estas cosas pasan, pero tú no eres culpable de nada!!

Ánimo!
besiños.

wAtAsHi dijo...

Ains...a mi que me encantan los animales, los cojo mucho cariño y cuando mueren lo paso fatal u.u

Pero animate! Que no tienes culpa de ná!

Salu2^^

Mrs.Doyle dijo...

Ánimo, Lúa

Anónimo dijo...

Síntoo moito. Anímate.

DANI dijo...

:(

Cualquier cosa que pueda decir seguro que te va a parecer una estupidez, asi que solo:

un beso

maRKis_puGa dijo...

Animate, a mi me paso algo parecido con mi perro hace unos meses :), tambien se me fue...
besos Lua!!!

Torreira dijo...

Nin bicos nin ánimos...LCOR CAFÉ (facil recurso)

Anónimo dijo...

gústame que se lle queira tanto ós animais...
ánimo e moitos bicos

tangaranho dijo...

Boas...de novo por aquí...hehehe...culpável? a quê te refires?

Anónimo dijo...

Ben que o sinto eu teño unha gatiña e quérselles moito.

Unha aperta de ánimo.
:)

Anónimo dijo...

vaya...animate anda que estas cosas pasan y no se puede hacer nada contra eso...
Un besito

Ra dijo...

Venga, mi niña, se te echa de menos.Mucho ánimo!

torredebabel dijo...

sintoo Lua. Apertas ao lonxe.

moucho branco dijo...

estoooo... lúa, agardamos sinais de vida... ;)

Anónimo dijo...

Xúntome cos demais para reclamar a túa presenza cibernética xa ... porfa.

Torreira dijo...

Aqui mandando sonda espacial para arrincarche verbas dende a lúa...

Anónimo dijo...

Onde está a miña galega favorita da Lúa?
Impacientes estamos.

Anónimo dijo...

Síntoo, eu teño dous gatiños na casa, e un feixe deles na horta e se pasa moi mal, cando están enfermos ou morren...

UNha apreta

Mrs.Doyle dijo...

¿Hai alguén aí?

osondaxordeira dijo...

Mándoche un bico dende gODOT para que te animes con todos os sentidos.

Seilgard dijo...

Y porque no imaginarlo cuando era parte de nuestras luces…

Un cálido y entrañable abrazo para tu dolido corazón... recuerda que otros gatos necesitan tu cariño.

Seilgard dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Unknown dijo...

Luaaa vuelveeeee!!!!

Anónimo dijo...

Lúa, pensa que Salem está no paraiso dos gatos e que na súa reencarnación volverase a cruzar no camiño da túa vida.
Anímo e volve connosco.

Anónimo dijo...

onde vai, que non escreve?

Anónimo dijo...

Lúa Cu-cú!!!.

Unha aperta linda.
;)

Lúa dijo...

Graciñas a tod@s, estiven un tempo sen ordenador, pero xa volto á carga, hehehe

Graciñas polas vosas mostras de cariño, gostanme moitisimo.
BIQUIÑOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

X dijo...

Xa era hora :P

David dijo...

Chego bastante tarde, pero alégrome moito da túa volta. ;)
Ánimo! :D

Anónimo dijo...

lúa... estou esperando o teu retorno dende o día deste post... vOlve!

Anónimo dijo...

Toc, toc ...

Anónimo dijo...

Siento no pasar en tanto tiempo, y cuando llego lo primero que encuentro es esto... ains, perra vida! Pero bueno, todo es un ciclo (o eso nos enseñó El rey león). Besos y ánimo ^^

Torreira dijo...

Esto xa parece o retorno de Mecano...