22:43:00 Edit This 9 Comments »

METALLICA ONE

IRON MAIDEN WASTED YEARS

9 lunáticos dicen:

moucho branco dijo...

As compacións son odiosas, (que gordos me caen metallica e que sobrevaloradísimos están...)

saúdos true metallicos, :D

Lúa dijo...

ai mouchiño, estas son duas das cancions que mais me gostan, Metallica estarán sobrevalorados, pero foron MOI BOS(inda que ultimamente....)bikos!!!

Mrs.Doyle dijo...

Pois a min gústanme esas cancións.

Madeleine dijo...

a min quítame dos meus cd's de sempre e pfffff, non lle sei. Pero bueno, haberá que probar de todo, supoño. Grazas por virme visitar, Lúa. a próxima vez traerei algo aprendido desta xente...

DANI dijo...

Coño que dura has vuelto no???

Me gustan las 2!!

un heavybeso

wAtAsHi dijo...

Nop .. lo siento, pero me quedo con metallica jejeje

Después de tu ausencia y la mía, coincido con dani, qué dura volviste!! pero me gusta!! ^^

Salu2^^

Anónimo dijo...

Pues a mi que no me acaban de gustar... pero si tengo que escoger a uno me quedo cn metallica!
Bicos

Anónimo dijo...

Sen dúbida, quedo con Iron Maiden.

Lúa dijo...

mrs doyle: son as miñas preferidas deles!!
madeleine: cando os escoites, nos os quererás deixar.
Dani: ESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSE!!!!!!
Watashi: eu cos dous, que tal a tua dolenza???
Setestrelo: boa eleccion.
A Randeeira: ai, ai!!!!!
bicos e bo nadal!!!!